Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Inte så mysigt som man skulle kunna tro!



Precis när jag skulle skriva det här inlägget om hur mysigt vi har det i soffan så vaknar Billie, som sitter i mitt knä, till liv och studsar upp ur soffan. Jag spiller då ut min kokheta tekopp över mig själv och soffan, jag ställer mig upp och svär, kastar av mig de varma och blöta kläderna, går in i sovrummet för att byta om och kliver då i hundbajs!
Ja, ja det kunde ju ha varit värre! Hoppas ni andra haft en behagligare kväll! =)

Kram/Lisa


2 Kommentarer
alfredo

ett vanligt liv med andra ord

2011-05-07 @ 12:30:02
Lisa

Alfredo- Ja precis! =)

2011-05-07 @ 13:50:33
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑