Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Två till från helgen i sthlm



Hittade dom här bilderna på min lilla kamera då jag överförde till min dator. De är från söndagen i Stockholm då jag och mamma promenerade till Globen galleria för lite shopping. Där åt vi också en jättegod räksallad till lunch. Lunch-sallader kan ju vara rätt så tråkiga men denna med handskalade (!) räkor, som de inte snålat på, var bland de bättre jag ätit! Vi hade inte bara tur med maten denna helg utan vädret var också på topp med sol varje dag. Dock lite kyligt i luften men det är vad jag kallar perfekt "storstads-väder"! =)

Kram/ Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑