Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Marockansk stil



Jag och mamma reste till Marocko förrra vintern. Kanske är det därför jag fastnade för den här handmålade keramiken med marockanskt mönster. Jag beställde hem det här fatet (första bilden) och den lilla skålen (andra och tredje bilden) från en svensk webshop i helgen och idag kom det. Mönstret tycker jag är superfint och nu ångrar jag att jag inte köpte med mig några marockanska skålar när jag ändå var där!

/Lisa


2 Kommentarer
Lisa

AAAAAAAAAAAARRGH vilka snygga!!

Habegär!

2011-11-01 @ 22:23:26
Lisa

Lisa: Ja eller hur! Kul att du gillar dom =)

2011-11-01 @ 22:42:36
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑