Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Önskelista

Önskelista är inget jag brukar göra men nu kände jag för att knåpa ihop en nu.. man måste ju passa på när man har en blogg!;) Det här är saker som jag inte behöver men gärna vill ha =). Kanske får någon en idé om vad man kan köpa till någon i julklapp/födelsedagspx
resent. Och jag skulle som sagt inte direkt bli ledsen om jag fick något av detta ;).


1. Nyckelring. Snygg detalj.


2. Ljusslinga. Det är så himla mysigt med fina ljusslingor tycker jag.



3. Liten skål. Älskar det svart/vita mönstret!



4. Peace halsband. Snyggt och enkelt med fint budskap.


5. Vit liten skål. Mitt motto: "Man kan aldrig ha för många snygga skålar".


6. Doftljus -Kardemumma. Det är så mysigt och härligt med doftljus!


7. Turkos pall. Turkos är en favoritfärg!


8. Stilrena ljuslyktor. Ett andra motto: "Det finns alltid plats för ännu en ljuslykta".


9. Latteglas. Jag gillar att dricka ur snygga glas.

10. Sminkställ. Snyggt och skönt med ordning i badrummet.


11. Klockhalsband.  Ett tredje motto: "Långa halsband piffar upp en enkel tröja".



12. Kudde. Oj va snyggt mänster! Synd att den är så dyr!


13. Mönstrade askar. Läckra!


Något som också faller er i smaken? =)

/Lisa


2 Kommentarer
a Lady & a Tramp

smart! =)

det borde man kanske göra...

kommer ni hem till jul?

2011-11-06 @ 21:12:45
Blogg/Hemsida: http://www.johannawestberg.wordpress.com
Lisa

a Lady & a Tramp: Ja det tycker jag du ska göra..man måste ju passa på när man kan! ;). Jag vet inte hur jag jobbar kring jul än..Kram!

2011-11-12 @ 12:37:03
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑