Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Ont om tid och gott med basilika


Det är härligt med basilika i kruka, tycker jag, och här om dagen använde vi dom till att göra egen pesto. En storfavorit hos oss som ni kanske märkt! =)

Jag har börjat jobba heltid och är lite tveksam till om jag kommer hinna med att fota och blogga..men vi får, se jag ska i alla fall ge det ett försök! Gissar att mormor och morfar skulle tycka det var tråkigt om jag jag gjorde det ;).

/Lisa


1 Kommentarer
morfar Hugo

Hej Lisa! Tack för alla fina bilder söm du gett oss möjkighet att ta del av: Grattis till ditt nya jobb, klart att vi gärna vill se din blogg men ett jobb är de bästa de viktigaste de ska du satsa helhjärtat på.Vi håller tummarna för dej. Mormor & morfar

2011-10-11 @ 10:39:47


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑