Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Förväntansfull med resfeber


Jag hade valt ett tåg från Norrköping till Arlanda som skulle komma fram precis 2h innan avgång. Därför var jag ganska nervös över att tåget skulle bli försenat och att jag därmed skulle missa planet. Men som tur var kom tåget i tid och jag kunde andas ut på Arlanda där jag mötte upp lillebror.

Nu sitter vi här på Hong Kongs flygplats och väntar på båten som ska ta oss över till Macau. Flygresan gick jättebra då vi såg film, åt och sedan sov hela natten. Kul att vara framme!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑