Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Blixtar och dunder

Ikväll regnar och åskar det här i Örebro. Jag har just slagit på datorn igen och hoppas att åskan håller sig på avstånd. Vi stannar alla inne och tar det lugnt. För en stund sedan var vi tvugna att springa ut och rasta Vilja och Billie men det var ingen hit tyckte Vilja!



Idag när jag gick in i sovrummet så hittade jag den här trötta tjejen som låg och sov på rygg med bolltassarna rakt upp!

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑