Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Lägenheten i stan

Eftersom det inte blev någon marknad för oss igår så passade jag istället på att flytta mina saker till min lägenhet. Väldigt skönt att få det gjort då jag imorgon börjar plugga igen. Jag ska läsa en valbar kurs som heter "Social omsorg, nationellt och internationellt perspektiv". Jag hoppas att det blir intressant.

Vilja verkade tycka att det var spännande att återse lägenheten igen efter ett halvår och imorse låg hon och myste på dom röda, sköna kudarna.  

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑