Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Indiskt bildregn





Idag längtar jag efter sol värme, nya smaker, nya upplevelser nya platser och nya människor. Jag är otroligt sugen på att resa! Och trots att resan jag gjorde till Indien (januari-april 2010) var både fantastisk och skrämmande så vore det underbart att besöka detta spännande land igen. Men nästa gång reser jag dit som turist istället för student vilket skulle bli en helt annan sak!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑