Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Michael Bublé



För er som inte stiftat bekantskap med denna herre kan jag berätta att detta för tillfället är min absoluta favorit!
Just nu har jag även svårt att se någon peta ner honom från min 1:a plats...
Detta är en fantastisk musiker, sångare, låtskrivare och listan kan säkert göras hur lång som helst. Det är en fröjd att lyssna till denna karl och ännu bättre att se honom framföra något live. Har aldrig sett någon som är mer naturlig på en scen =D. Lyssna väldigt gärna på denna låt
 

Ha en fantastisk dag, det ska jag ha. Bara iväg en sväng till jobbet sen väntar en UFC-gala på mig.
/David

2 Kommentarer
Leni

Håller helt med dig David, kanonlåt, hela konserten med David Foster & Friends är sååå bra, minns att jag grät flera ggr medan Peter och jag tittade på konserten tillsammans. Du får gärna dela med dig av fler gobitar..../kramar, Leni

2010-07-04 @ 16:13:03
David&Lisa

Leni: Va roligt att du sett hela konserten! Ja jag kan bara hålla med. När jag såg den första gången fick jag gåshud i ansiktet. Brukar få det i kroppen när jag blir berörd men har aldrig tidigare fått det i ansiktet hehe

2010-07-04 @ 17:09:34
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑