Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Allergifri denna gång?

Trist nog visade det sig att jag tillhör de 15-20% som av någon anledning inte är lika enkla att behandla.
T Y P I S K T. Jag ville ju verkligen slippa ta massa medicin och vara trött! Men, idag har vi gjort ett nytt försök att ´"knacka" bort besvären. Denna gång var gratis efter som Peter (behandlaren) vill försöka lista ut varför inte ALLA svarar så bra på behandlingen. Han tror att det skulle kunna bero på att personer med magproblem på något sätt är blockerade då vårat immunförsvar sitter i just magen. Min mage har väl varit bättre med tanke på att jag varit i Indien i 3 månader där magen inte mådde så bra. Nu återstår det ännu en gång att se om man blir kvitt den här tråkiga allergin!

Den 5 juli ska jag träffa Peter igen och då ska jag äntligen få prova hypnos, något som jag velat göra länge! Tanken med hypnos är att få tillgång till sitt undermedvetna. Spännande tycker jag! =)

/Lisa

Nör jag kom in i sovrummet idag så låg katten Silje på sägen och hade det gott. Hon älskar att vara ute och springa och när hon kommer in så är det mest för att äta, kela och sova! Skönt liv va?!=)



Foto: Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑