Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Kvällsprommis



    
   

Tog med mig kameran då jag skulle rasta hundarna men tyvärr var det inte en lika vacker kväll som igår (då jag förstås inte hade med mig kameran). Men det blev några bilder iaf och jag passade på att fota ett nytt armaband som jag tillverkat =).
/Lisa

2 Kommentarer
Leni

Hej!

Blir det någon smyckeskurs i Mosås i sommar?

Jag tänkte förhandsanmäla mig om det går bra. Minns att vi gjorde macramé i slöjden nån gång i småskolan men då var det ingen höjdare precis. Era smycken som ni gör är helt klart intressanta. David hade ett fint, på en av de tidigare bilderna. skulle vara kul att prova på.....

allt gott till er stora, fina familj och många kramar/Leni

2010-06-16 @ 20:09:51
David&Lisa

Leni: Ja det blir det absolut!=) Har nyss gjort en beställning på halvädelstenar och macramé-snören i härliga färger! Så det är bara att komma ner och prova!!!=)

Kram!

2010-06-16 @ 21:02:21
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑