Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Jag vill bli stark

Jag har varit och tränat ikväll och efteråt blev det lax med spenatsås. Jag tror man blir stark av det eller vad tror ni?


Det kanske inte ser så gott ut men jag är ett stort fan av spenat, ja egentligen alla grönsaker. Jag älskar grönsaker av hela mitt hjärta! Fast jag älskar godis, kakor, bullar, chips, ostkrokar, pizza...oxå!

/Lisa


1 Kommentarer
alfredo castro

Absolut. men man kan inte vara alla till LAX

2010-11-21 @ 09:47:50


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑