Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Julkänsla

Julkänsla är inget som bara dyker upp utan det måste man skapa själv! Det har jag gjort idag genom att tillverka smycken som vi ska sälja på "julmys" i morgon i Mosås stationshus, färgat håret i en röd nyans, satt ihop eget julte, tänt massa ljus och hängt upp en ljusslinga i fönstret. Och sen så bidrar ju Vilja till julstämningen med sin  tomteröda tröja =).

Igår var jag också och köpte lite julklappar så jag slipper stressa när det nu börjar närma sig..
Hur går det med eran julkänsla? Har ni hunnit köpa några julklappar? Kanske bakat lussebullar, julgodis eller något annat mumsigt?



/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑