Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Måndagsflickor

Så här ser vi ut denna måndag..vi matchar varndra med röda tröjor. Eller egentligen är det jag som matchar Vilja eftersom hon bara har en tröja!=)

Jag har varit till skolan en sväng på förmiddagen och träffat min uppsatsgrupp. Men vi blev snabbt klarar så nu är jag hemma och äter linssoppa till lunch. Förhoppningsvis blir det styrketräning lite senare idag.

Vad har ni för er idag?


/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑