Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Söndagshälsning!

Hej på er, Vilja här! Redan söndag, va fort den här helgen gått. Jag och matte har tagit det rätt lugnt i helgen..sovit mycket, busat en del, gått på promenader osv. Matte har också fixat med alla stenar som hon har i dom där plastlådorna. Ja, inte vet jag, men hon verkar ju tycka att det är rätt kul. Jag har väl saknat Billie, Lila, Silje och David lite i helgen..fast å andra sidan så har jag har ju jag och matte övat en del.. och då har det varit ganska skönt att inte Billie har varit  här..för hon är ju inte lika bra som mig på att göra konster och därför får jag sitta och vänta och se på när hon "försöker" och får FROLIC (mitt favorit godis) fast hon knappt gör konsterna rätt! Jaja hur som helst, hörde när matte pratade i telefon med David att vi ska sova där på tisdag..ser fram emot att slicka David i näsan då!

Vi hörs!/ Vilja


1 Kommentarer
alfredo castro

Är det dalai lama i ny inkarnation?

2010-11-21 @ 09:51:40


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑