Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



En bra start på söndagen

Hade egentligen tänkt sätta mig på universitetsbiblioteket och plugga några timmar men tyvärr har någon gömt/stulit den bok som jag behövde. Så istället blev det bara en timmes pluggande och därefter en sväng till gymet. Nu har jag snart styrketränat i en månad och trots att jag inte alls har särkilt bra koll på alla grejer i gymet så tycker jag att det är himla kul. Den här typen av träning passar mig! Så Peter, jag kunde inte låta bli att träna nu på dagen så tyvärr får du träna själv ikväll. Fast det är kanske bara skönt att slippa mig, hahahaha! 






/Lisa


2 Kommentarer
Chatarina

En helt underbart vacker söndag här i Umeå. Vi har varit i Bäcksjön och tränat med Freija som stötte upp en skogsfågel. Hon ska nu flytta till Uppsala, vilket känns lite tråkigt men hon kommer tillbaka så småningom. Thomas rättar prov och jag har en skön em med Freija. Åker till Stockholm till helgen och träffar goda vänner. Bl a blir det besök på Fashing på fredag där Larry Carlton spelar. kram till er från oss

2010-10-24 @ 14:53:22
Lisa

Chatarina: Va trevligt med en tur till Stockholm. Fashing har jag varit på några gånger men vem är Larry Carlton? Varför ska Freja flytta till Uppsala?Kram

2010-10-24 @ 20:24:35
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑