Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Idérikedom- ett vackert ord


ut ur kyrkan.se

Jag har bestämt mig för att gå ur svenska kyrkan. Jag tycker visserligen att deras frivilliga arbete för utsatta människor är bra men jag kan å andra sidan inte stödja den kristna synen. Jag anser att kristendomen till stor del bidrar till att männisor känner skuld, skam och otillräcklighet. Vem tusan uppfann synden? Inte särskilt kärleksfullt anser jag! Nej, jag kan inte längre stödja något som predikar om ett enda sätt att betrakta världen..det innebär för mig att man förminskar vår underbara värld!

Ha en toppenbra dag kära vänner!

Kram/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑