Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Igår

Inget bloggande på 2 hela dagar men idag blir det andra bullar =).

Igår var jag iväg en sväng till stan, förbi Peter, åkte och handlade, hem och stekte pannkakor och sedan ut till David, Billie, Silje och Lila i Mosås. Om ni inte redan har testat att ha keso till pannkakorna så måste ni göra det! Jag använde mandelmjöl till pannkakssmeten och dom blev toppengoda. Jag tycker annars att det är ganska svårt att få till en smet som gör pannkakorna både snygga och goda =).




Retrotallrikarna har jag ärvt av mormor =).

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑