Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Mysigaste med hösten

Jo, jag och Vilja är överens om att det mysigaste med hösten är att få vira in sig i en filt och lägga sig i soffan och äta godis, tända ljus och se film. Det är vad vi ska göra ikväll med David, Billie, Silje och Lila. Mycket lördagsgodis kommer det att bli! Vilja kanske får lite extra "Frolic" ;).

Men först ska jag iväg och hämta upp böcker på både stadsbiblioteket och universitetet som jag behöver till hemtentan.



Vilja älskar den här mysiga filten.



Och jag har på mig mössa för första gången i höst. Får se om det blir för varmt att ha den på.

/Lisa

0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑