Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Plugg, plugg, plugg

Den här helgen ägnas åt pluggande. Igår satt jag inne hela dagen/kvällen och läste kurslitteratur och idag gäller detsamma. Nästan omänskligt mycket man ska läsa och skriva på den här kursen faktiskt.


Här bor jag och Vilja.


Det här håller jag på med just nu. Jag läser boken och skriver ett reflektionsprotokoll där jag kritiskt granskar det författaren skrivit. Inte helt enkelt då författarne (som även är vår lärare) är ca 60 år och vigt hela sitt liv åt samhällsarbete. Han vet såklart mer än mig!

/Lisa

1 Kommentarer
Leni

Heja på Lisa, man vet aldrig vad som väntar bakom hörnet...../ eller när man får oväntata besök.../ha en bra pluggardag/kram till dig och Vilburianen/Leni

2010-09-11 @ 11:59:30


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑