Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Skapar mellan varven

För att inte totalt tappa min kreativitet medans jag sitter med näsan i skolböckerna så stannar jag då och då upp och gör ett armband. Skönt att varva det teoretiska med något praktiskt!

Tog lite bilder på dom nytillverkade armbanden men tyvärr är inte ljuset i min lägenhet särskilt bra så här på eftermiddagen. Ni får helt enkelt ha överseende med det =).



/Lisa

 


2 Kommentarer
Chatarina

Bilderna blev jättefina, men kan det bli annat med så vackra armband. I just love them!!

Ser framemot mitt homeparty med smyckesförsäljning närmare julen.

2010-09-14 @ 18:08:01
Lisa

Chatarina: Tack va snäll du är!!=) Jag ser också fram emot att göra flera smycken och skicka till dig när det är det börjar närma sig jul! Kram!

2010-09-14 @ 22:33:48
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑