Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Godmorgon solstrålar!


Blomma som inhandlades på mataffären igår. Härlig färg va?

Planen för idag är; Morgonpromenad följt av frukost (längtar!) och därefter plugg hela dagen i och med att hemtentan läggs ut. Jag har en vecka på mig att skriva och jag misstänker att den inte blir helt enkel.. 
Idag blir det dock vila från styrketräningen vilket nog är välbehövligt då vi tränar 5 ggr i veckan =). Det är jag faktiskt riktigt nöjd över! =)

Kram/Lisa


2 Kommentarer
Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vilken härlig färg!

2011-03-18 @ 08:45:53
Blogg/Hemsida: http://hannafialotta.blogg.se/
David&Lisa

Hanna: Ja en riktig energikick! =)

2011-03-18 @ 09:13:14
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑