Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Frukost, mellis eller kvällsfika!


Smakar som chokladglass! =)

Det här slår det mesta för mig mig som styrketränar och undviker kolhydrater! Jag äter det till frukost, mellis, kvällsfika eller när jag bara blir sugen på något sött/gott. Jag skulle tro att 99 % av alla som tränar tung styrketräning har proteinpulver hemma. Det har ju såklart även vi och eftersom vi inte äter kött (förutom fisk) så är det särskilt bra med extra protein. Kesella eller kvarg finns på de flesta affärer och det är också himla bra eftersom det innehåller relativt mycket protein för att vara en mejerivara. Så vad är nu denna god sörja undrar ni? =) Jo, det ska tala om, det är kesella eller kvarg som är blandat med chokladproteinpulver toppat med valnötter, solroskärnor och saltade jordnötter! Jag brukar även ha i ekologiska kokosflingor men jag åt upp de sista igår så idag fick det bli utan. Men ni som har proteinpulver hemma MÅSTE prova detta och glöm för guds skull inte de saltade jordnötterna och kokoflingorna!!!=) Om man verkligen vill att det ska smaka glass så kan man ställa in det en stund i frysen.

Jo just det, vi använder världens godaste proteinpulver som heter Myo Fusion i smaken "Milk chocolate" och det finns att beställa på nätet!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑