Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Sånt jag måste ta mig tid till


Jag tror jag har sagt det förr och om inte annat så har ni nog märkt det. Jag har ett starkt behov av att få skapa! Om jag ignorerar detta behov mår jag dåligt. Särskilt viktigt att få vara kreativ blir det i perioder då jag använder mitt huvud och tänker mycket. Som när jag pluggade och nu när jag jobbar. Så när jag är ledig vill jag bara få använda mina händer och min fantasi och skapa. Det har blivit en hel del smycken, främst i form av långa halsband med Buddha-ikoner, den senste tiden.

Jag tror att alla har behov av att få uttryck sig på olika sätt.
Vad brukar du göra som är kreativt, roligt och lustfyllt? ;)

Några fler foton på mina nytillverkade smycken.

Ok, det blev kanske lite väl många bilder, men jag har ju också ett starkt behov av att fota!;)

Kram/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑