Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Vintern närmar sig


Hej på er! Lördag idag och jag har äntligen tid och energi till att fota och blogga ;). Här är några bilder som jag tog när jag vaknade. Jag trodde först att det hade snöat när jag tittade ut genom fönstret och träden var vita, men det visade sig bara vara lite frost. Väldigt vackert i alla fall och jag gillar särskilt spindelnäten som blir krispigt vita av frosten. Nu ska jag gå på den lokala loppisen och göra några billiga fynd, för jag är ordentligt pysselsugen!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑