Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Det tar aldrig slut


Resan har tagit slut för den här gången men jag har fortfarande många bilder som jag inte hunnit lägga upp. Det känns skönt att vara hemma men jag kommer säkert att sakna "livet i Macau". Det är verkligen roligt och spännande att besöka platser man aldrig tidigare varit på och betrakta människor och kulturer som skiljer sig mot sin egen. Det berikar ens liv och ger perspektiv på saker och ting. 

/Lisa 


1 Kommentarer
alfredo

Absolut! Mångfalden innebär rikedom inom de flesta områden. Eller?

Vad tråkigt skulle vara om alla kulturer och folk vore lika . Och om alla tänker lika , då tänker ingen. Eller hur?



kram

2011-10-07 @ 10:27:33


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑