Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Fångad i ett motljus


Hej på er, tisdag idag. Jag öppnar kl 6.00 på förskolan idag och det innebär att jag slutar tidigt, kl 14.00. Det känns superbra.

Jag slänger in några löv från helgen som fastnade i min lins. Om jag inte berättat det förut så gör jag det nu. Det går att tidsinställa inläggen här på bloggen så oftast förbereder jag ett inlägg bestämmer sedan när det ska publiceras. Så nu vet ni det om ni har undrat! =)
 
Ha det gott!

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑