Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Förra helgen


Dom här bilderna knäppte jag förra helgen då solen sken, himlen var klar och luften krispig. Idag när jag vaknade var det mulet och blåsigt och inte alls lika härligt. Hoppas på lite roligare väder senare idag/imorgon så jag kan ta en långpromenad med hundarna och fota lite mer =).

/Lisa


2 Kommentarer
Lisa

Fantastiska bilder! Glad att se dem... jag försöker fånga detsamma men det blir ju... sådär.. med min lilla mobilkamera....

2011-10-24 @ 11:24:18
Lisa

Lisa: Tack så mycket!=) Jo det är lite svårt att få till det med en mobilkamera.

2011-10-24 @ 21:17:54
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑