Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Inte bara skor


Det blev lite mer saker än bara skor under shoppingturen, förvånade? ;) Jag köpte en grå kofta, en mascara och så svängde jag förbi på den lokala loppisen och köpte fatet och burken på bilderna. Fatet var dyrt, hela 170 kr, men så går försäljningen till välgörande ändamål plus att jag VERKLIGEN tyckte om det! ;) Och burken köpte jag till David som han kan ha kaffet i då han är den stora kaffedrickaren i vårat hushåll. ´Trevligt nog gillade han burken.  

/Lisa


1 Kommentarer
alfredo

Dessa var verkligen VACKRA bilder. Du blir bara bättre i mikroformatet.

kram

2011-10-09 @ 11:08:40


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑