Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Jag vill vinna =)

Jag har hittat en snygg och skön dunkappa som jag verkligen gillar. Och nu såg jag att man kunde vinna 1.000 kr att handla för på webshoppen Stayhard.se om man är med i en bloggtävling. Här är länken till Outlet Sveriges hemsida (där man tävlar om presentkortet) och nedan finns bilden på jackan som jag skulle köpa om jag vann! =) 1 av 10 vinner så oddsen är ju inte helt tokiga..





/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑