Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Regn


Igår regnade det för första gången sen jag kom och duggandet höll i sig nästan hela dagen. Men idag ser det minsann bättre ut! Men det är vädligt disigt här och solen orkar inte riktigt ta sig igenom molntäcket så troligtvis kommer jag hem lika blek som när jag åkte trots att termometern visar cirka 30 grader!


2 Kommentarer
alfredo

Vem är den där kinesiska tjej på bilden?

En äkta mandarin!

2011-09-26 @ 18:10:20
Lisa

alfredo: Ja helt olik är jag nog inte ;)

2011-09-26 @ 18:39:50
Blogg/Hemsida: http://tillvaro.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑