Vi är ett norrländskt par som sedan några år tillbaka är bosatta i Örebro. Våra intressen är bland annat djur, natur och kreativt skapande i olika former.

Vi tillverkar och säljer smycken av silver och halvädelstenar som går att köpa på vår hemsida; www.energismycke.n.nu

/David&Lisa



Ett oväntat skri


Den här bilden tog Lisa av mig och Oskar när vi var en sväng till Löfsta slott för ett tag sedan. Ni känner kanske igen en liknande bild..men i samma sekund som Lisa (min granne heter som ni vet också Lisa, jobbigt förresten att ha en kompis som heter samma sak;) knäppte av just denna bild så skrek Oskar något, helt oväntat och väldigt högt rakt ut på den vackra slottsgården. Jag blev som ni ser ganska paff över detta plötsliga skrik! ;)

/Lisa


0 Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-post: (visas endast för mig)

Blogg/Hemsida:

Kommentar:




Till startsidan ↑